Crònica :: '9N i més enllà. Com encarem el procés independentista?'

La Candidatura d’Unitat Popular de Sabadell va aplegar un centenar de persones en la seva assemblea oberta del passat divendres 31 d’octubre, que va tenir lloc al Bar el Velòdrom, sota el títol de “9N i més enllà. Com encarem el procés independentista?”.

Durant l’acte va intervenir el diputat de la CUP-AE al parlament de la Comunitat Autonòma de Catalunya, Quim Arrufat, qui davant dels assistents va explicar el procés viscut els darrers mesos, i en concret el procés viscut arran de la suspensió temporal de la consulta del 9N, per part del govern espanyol, en el marc de la lluita institucional que la CUP-AE desenvolupa al parlament.

L’acte va continuar amb un torn obert de paraula on els participants varen debatre amb el diputat, tot plantejant dubtes, demanant aclariments sobre els posicionaments presos, i analitzant l’escenari que es plantejaria per la CAC, un cop realitzat el procés participatiu, fossin quines en fossin les condicions i el resultat.

Finalment es va concloure emplaçant als presents a una nova trobada un cop passat el 9N, per seguir analitzant col·lectivament l’escenari polític que es plantegi, el paper que ha de jugar la CUP i consensuar els posicionaments polítics a prendre en cada moment.