Electes de les Candidatures rupturistes d'arreu del Vallès en suport a la CUP Crida Constituent

Regidores del Compromís per Ripollet, Alternativa per Rubí, Compromís per Cerdanyola, l'Altraveu de Castellar, Esquerra Alternativa per Barberà, Crida per Sabadell i les Candidatures d'Unitat Popular de Sant Cugat, Terrassa, Santa Perpètua de la Mogoda, Sant Llorenç Savall, Montcada i Palau-Solità i Plegamans han participat aquest matí a la roda de premsa en suport a la CUP Crida Constituent i per convocar a l'acte nacional de presentació de la llista que es realitzarà el proper 10 de setembre a Sabadell.

Pilar Castillejos, regidora de govern de Ripollet, membre del Compromís per Ripollet i número 10 a les llistes de la CUP Crida Constituent per Barcelona, ha destacat “que participa de la llista de la CUP-CC per tal de traslladar el municipalisme combatiu i rupturista més enllà de Ripollet i el Vallès, garantint un procés de ruptura en suport a les classes populars”. Glòria Rubio, membre de la Crida per Sabadell i tinent d'alcalde de la ciutat, ha destacat “el compromís de la CUP Crida Constituent amb les lluites populars expressat a través de la participació de membres dels comitès en lluita de Panrico i Movistar a les seves llistes”. Per altra banda ha presentat els actes que es realitzaran el proper 10 de setembre a Sabadell “una cercavila de caire popular, amb la participació de diversos col·lectius i moviments socials del Vallès que sortirà a les 19h de la pç Creu Alta. Aquesta finalitzarà a la plaça del gas on es realitzarà l'acte nacional de presentació de la llista de la CUP Crida Constituent amb la participació de les regidores vallesanes Míriam Ferràndiz i Pilar Castillejos així com David Fernández i Antonio Baños”, aquest últim cap de llista per Barcelona de la CUP Crida Constituent a les propers eleccions del 27 de setembre.

Finalment, Núria Campanera, sabadellenca, membre dels moviments socials de la ciutat i número 18 a les llistes de la CUP Crida Constituent, ha destacat el compromís de la candidatura amb la ruptura i l'inici d'un procés constituent que fa que diversos moviments i col·lectius anticapitalistes donin suport a aquesta.

A la roda de premsa han participat, entre d'altres, Carles Escolà, alcalde de Cerdanyola del Vallès, Maties Serracant, primer tinent d'alcalde de l'Ajuntament de Sabadell, Oleguer Preses, membre de les llistes de la CUP Crida Constituent així com diverses persones dels moviments socials vallesans.

Totes elles han denotat el seu compromís amb la CUP Crida Constituent i han convocat a la comarca “a mobilitzar-se el proper 10 de setembre i cada dia per una ruptura immediata amb l'Estat Espanyol, l'ini d'un procés constituent i un pla de xoc immediat per aturar l'emergència social”.

Electes de les Candidatures rupturistes d'arreu del Vallès en suport a la CUP  Crida Constituent

Electes de les Candidatures rupturistes d'arreu del Vallès en suport a la CUP  Crida Constituent