La CUP celebra el comiat d’en Bustos i felicita la Plataforma Sabadell Lliure de Corrupció.

La Candidatura d’Unitat Popular de Sabadell, davant l’anunci de retirada definitiva per part de l’anterior alcalde i presumpte responsable de diferents escàndols de corrupció, en Manuel Bustos, fa públic:

• Que, tot i arribar amb molts mesos d’endarreriment, mesos en què en Manuel Bustos ha estat ingressant milers d’Euros de diner públic, la retirada d’aquest personatge de la vida política és una victòria, llargament reclamada pels qui defensen una societat lliure de corruptes.
  • Que cal felicitar la Plataforma Sabadell Lliure de Corrupció per la seva tasca diligent i constant en denúncia de les activitats il·lícites desplegades per diferents membres dels governs del PSC i diversos membres del Clan Bustos.
  • Que caldrà seguir amatents i treballant tant per tal que aquest anunci no quedi (com acostuma a passar amb les paraules de l’ex-alcalde) en foc d’encenalls, com perquè el conjunt de responsables del Cas Mercuri i altres escàndols de corrupció, de la comarca i de Catalunya, siguin apartats de la vida pública, processats i, en cas de condemna, retornin els imports de diner públic malversat.
  • Que, malgrat la renuncia Manuel Bustos no oblidem que encara hi ha a l’Ajuntament de Sabadell, varis membres imputats pel Cas Mercuri, cobrant de l'erari públic. Concretament: 2 càrrecs polítics i 2 tècnics (Paco Bustos, Joan Manau, Xavier Izquierdo i el cap de la Policia Municipal, Josep Miquel Duran).

Sabadell, 8 de juliol de 2014