La CUP denuncia l’incompliment de les condicions acordades entre l’Ajuntament i l’empresa concessionària INGESAN

La Candidatura d’Unitat Popular denuncia que una vegada més a l’estiu, arriben les retallades a les empreses que gestionen algun servei públic a la ciutat. Aquest cop ha estat a l'empresa concessionària de la neteja dels edificis públics de Sabadell, entre d'altres col·legis, poliesportius etc.

La companyia INGESAN està en plena ofensiva contra les seves treballadores, incomplint les condicions pactades referent a les baixes, suplències i vacants, així com el trasllat de personal d’un centre a l’altre, cosa que està deixant sense servei de neteja diversos edificis públics. El portaveu de la CUP Quico Andreu ha denunciat que aquest fet comportarà un “deteriorament del servei i per tant un greu incompliment del plec de condicions”.

A més a més, cal dir que l’empresa subcontractada per l’Ajuntament pretén que les pròpies treballadores es rebaixin el seu propi contracte, passant de ser contracte fixe indefinit, a un contracte del tipus fixe-discontinu, amb la inestabilitat que això comporta per a les treballadores, les quals es quedarien sense treballar durant els mesos d'estiu.

Per tot això la formació anticapitalista, mostra la seva solidaritat amb les treballadores d’INGESAN i crida a la població sabadellenca a sumar-se a les mobilitzacions que s’organitzaran els propers dies. Finalment recorda que només recuperant la gestió del servei es podran garantir els drets laborals de les treballadores.