La CUP dona suport a les convocatòries de la Plataforma Sabadell lliure de Corruptes

La Plataforma Sabadell Lliure de Corruptes convoquem a la concentració contra la corrupció del proper dijous dia 20 i us convidem a participar a l’assemblea oberta de divendres 21.

Després de les últimes concentracions de protesta pels casos de corrupció que han esclatat a la nostra ciutat, tot un seguit de persones, entitats i organitzacions de Sabadell que compartim la voluntat ferma d’acabar amb la corrupció i amb el sistema polític que la permet, vàrem celebrar una assemblea oberta el passat dimarts 11 de desembre, per coordinar-nos mitjançant la Plataforma Sabadell Lliure de Corruptes.

En aquest sentit, volem recordar les quatre exigències que fixa la plataforma davant el Cas Mercuri, gràcies al qual s’han destapat escàndols de presumpta corrupció que moltes persones ja podíem intuir:

1. Dimissió i inhabilitació dels càrrecs electes imputats en el cas Mercuri.
  2. Cessament i inhabilitació del funcionariat i càrrecs de confiança imputats.
  3. Prou connivència dels poders públics amb l’empresariat corrupte.
  4. Establiment de mesures que garanteixin la transparència i el control popular de les finances públiques.

Per tot això, des de la Plataforma Sabadell Lliure de Corruptes us animem a participar dels propers actes que hem organitzat:

• Aquest dijous, 20 de desembre, a les 19.30h a la Plaça Sant Roc, hem convocat una CONCENTRACIÓ contra la corrupció.
  • Divendres 21 de desembre, a les 19h a la sala 3 del Casal Pere Quart, hem convocat una ASSEMBLEA OBERTA, on es valorarà el resultat del Ple Municipal d’aquest divendres i prepararem les pròximes accions.

Per últim, també us encoratgem a adherir-vos a la Plataforma, com a organització o a títol individual, a través del web http://corrupciosabadell.weebly.com, on ja s’hi han sumat 26 organitzacions i més de 260 persones.