LA CUP DEMANA VALENTIA AL GOVERN MUNICIPAL PER NO CEDIR AL XANTATGE DE SMATSA

Davant les darreres informacions que apunten a trobades entre l'executiu local i Smatsa l'organització considera que de cap manera es pot cedir al xantatge de la màfia corrupta.

La CUP Sabadell, considera que la ciutat es troba en un moment clau per tal de començar a revertir dècades i dècades d'espoliació dels recursos públics per part de concessionàries corruptes que subornen als governs de torn.

Alhora, la CUP adverteix que la població no pot acceptar cap reculada per part del govern local en el seu compromís de fiscalitzar Smatsa per evitar que segueixin robant diners a la ciutadania.

​Per altra banda, la formació considera que cap de les formacions del govern es pot posar de perfil davant d'aquesta situació i que és necessari que, més enllà de proclames, compleixin amb els seus compromisos contra la corrupció i contra el xantatge de l'empresa. Malgrat que no s'expliciti públicament, els sabadellencs i sabadellenques saben perfectament quins partits de govern estan treballant per complir els seus compromisos presos en l'acord de govern i en canvi quins estan tenint temptacions de només és preocupa-se de mantenir la poltrona a les properes eleccions, encara que sigui a costa de blanquejar el contracte més corrupte de la història de la ciutat.

Per tot això, la CUP exigeix a l'executiu local que no cedeixi al xantatge de Smatsa i que mantingui la intervenció de l'empresa si aquesta no retira l'ERO de manera incondicional, ja que aquesta és l'única eina que té el govern local per defensar els llocs de treball.

La població de Sabadell no pot acceptar cap reculada per part del govern local en el seu compromís de fiscalitzar Smatsa.

Exigim a l'executiu local que no cedeixi al xantatge de Smatsa i que mantingui la intervenció de l'empresa si aquesta no retira l'ERO de manera incondicional.