La CUP dóna suport a la mobilització de la PAH

La CUP crida a sortir al carrer per exigir al govern central la dació en pagament i la paralització dels desnonaments

La Candidatura d'Unitat Popular se suma a les mobilitzacions per exigir l'aprovació de la Iniciativa Legislativa Popular (ILP) presentada per la Plataforma d'Afectats per la Hipoteca (PAH) al Congrés dels Diputats. La formació independentista valora que la no aprovació d'aquesta o la retallada del seu articulat no només “perpetuaria una situació greu d'emergència per a milers de famílies afectades” sinó que a també seria “una nova mostra de la submissió dels partits majoritaris, en aquest cas del PP, als interessos de la banca i la màfia especuladora”.

Aquesta ILP, que preveu la dació en pagament, la paralització dels desnonaments i el lloguer social, va ser sotasignada per un milió i mig de persones i gaudeix, com indiquen totes les enquestes publicades d'un ampli suport social. El passat 13 de febrer va ser admesa a tràmit, amb el vot favorable del PP, gràcies a la pressió popular i a la mobilització social. Segons la CUP aquesta mobilització serà de nou imprescindible per fer possible “l'aprovació definitiva de la ILP” i pal·liar severament així les conseqüències de la més gran de les “estafes al conjunt de les classes populars, el frau hipotecari”.

És per això que la CUP anima a tots i totes les sabadellenques a participar de les mobilitzacions de la PAH i més concretament a la marxa convocada per avui dimarts 9 d'abril a les 18h a la pl. Marcet que anirà fins a la seu del PP on es farà una concentració a les 19h.