Primàries 27S “Per la Ruptura”

Aquests propers dies 26, 27 i 28 de juliol la Candidatura d’Unitat Popular–Crida Constituent celebrarà eleccions primàries. En aquestes primàries s’hauran d'escollir les deu persones que encapçalaran la llista de la circumscripció de Barcelona i les cinc que encapçalaran les llistes de Girona, Lleida i Tarragona.

Es poden consultar els candidats de cada circumscripció a l’enllaç:      http://perlaruptura.cat/candidats-i-candidates/

Tant els militants de la CUP, els de les organitzacions que donen suport i formen part de la Crida Constituent, com els qui no són militants i hi han volgut participar s’han pogut inscriure presencialment o virtual per formar part del cens de votants, i estan cridats a votar presencialment aquest 26 de juliol al Casal Independentista i Popular de Sabadall, Can Capablanca, de 12h a 14h i de 18h a 20h, o bé telemàticament.

Podeu consultar tota la informació del procés de primàries i la resta d’informació de la candidatura de la CUP-Crida Constituent a:

Enllaç: http://perlaruptura.cat/

Enllaç: http://cup.cat/