1 de desembre, 'Tirem pel dret: Independència!'

Aquest proper dissabte dia 1 de desembre a les cinc de la tarda a la plaça Catalunya de Barcelona tindrà lloc la manifestació convocada per la Plataforma pel Dret a Decidir amb el lema “Som una nació i diem prou! Tenim el dret de decidir sobre les nostres infrastructures”, des de la Candidatura d’Unitat Popular de Sabadell manifestem el següent:
  • Davant el desgavell, la mala planificació i la precarietat en el qual ens trobem als Països Catalans en matèria d’infrastructures (com en són clars exemples la inundació del metro de Palma, l’accident al metro de València o bé el desastre de Renfe al principat en general), així com també, l’atac constant al territori (com ara el Tren d’Alta Velocitat, l’autovia a Eivissa o el Quart Cinturó).
  • Ens adherim a la manifestació convocada per la Plataforma pel Dret a Decidir.
  • Fem una crida a la mobilització en un sentit molt clar, el qual queda reflectit en el lema “Tirem pel dret: Independència!”.

Pertant, la CUP aposta per ser present aquest dissabte 1 de desembre al carrers de Barcelona amb una intenció molt clara. Avançar cap a la República del Països Catalans, lluny de renúncies, estatuts, concerts econòmics, traspàs d’infrastructures, etc.