11 de setembre a Sabadell

Des de la Candidatura d'Unitat Popular (CUP) de Sabadell en motiu de la diada de l'onze de setembre volem apuntar els següents aspectes respecte els actes que tindran lloc a la nostra ciutat:

Denunciem que no té cap sentit que a Sabadell es faci un ofrena el monument de Lluís Companys al Barri de Can Rull quan l'efemèrida del President Companys poc té a veure amb la lluita que dugueren a terme els vilatans de Barcelona i rodalies durant el setge de les tropes borbòniques l'any 1714 a la ciutat de Barcelona.

Davant la manca d'iniciativa per endagar noves propostes per tal de dur a terme la commemoració d'un acte tan important com és La Diada, des de la CUP proposem que es retiri el monument a l'alcalde feixista Marcet i sigui reemplaçat per un monument als lluitadors d'aquell 11 de setembre de 1714.

Des de la Candidatura d'unitat Popular de Sabadell volem fer un crida als sabadellencs i sabadellenques a participar activament als actes que es durant a terme el proper dilluns dia 10 de setembre a la plaça de la Creu Alta en motiu de La Diada.

Els actes consistiran en un fira d'entitats durant la tarda i en un sopar i un acte polític a càrrec de la comissió 11 de setembre que tindran lloc a la mateixa plaça de la Creu Alta a partir de les nou del vespre.

L'acte polític d'enguany enmarcat en els actes de la plataforma més de 300 anys d'ocupació, més de 300 anys de resistència hi participaran diverses organitzacions entre les quals hi ha la CUP Sabadell.

7 de setembre de 2007
junta Permanent de la CUP Sabadell