El FEIL a Sabadell: molta propaganda, poca planificació i gens de participació.

Davant els projectes que el govern municipal ha decidit executar utilitzant els diners dels Fons Estatals d’Inversió Local, des de la CUP:

• Denunciem que, un cop més, l’objectiu fonamental d’aquests projectes ha estat la propaganda, comportant noves despeses en forma de butlletins distribuïts casa a casa i de visites guiades de caràcter marcadament electoralista.

• Considerem que el conjunt de les inversions s’ha regit pels criteris de “tapar forats” o improvisar per tal de mantenir determinats equilibris clientelars, enlloc de respondre a un estudi acurat de les necessitats primordials de la ciutat.

• Lamentem, un cop més, que les decisions es prenguin unilateralment, sense demanar a les veïnes i veïns dels barris afectats els seus criteris sobre les inversions prioritàries o sobre els projectes concrets de remodelació de l’espai públic.

• Creiem que el criteri rector de les actuacions sobre l’espai públic hauria de ser facilitar l’ús de places, carrers i illes de vianants com a llocs de convivència, adequant-los a les possibilitats d’exercir-hi diferents activitats lúdiques, culturals i educatives, i tendint a conservar i augmentar, i no pas suprimir, les zones arbrades.

Candidatura d'Unitat Popular
Sabadell, 24 de març 2009