L’ ESTIL BUSTOS ENCARA PERDURA... CAL SEGUIR LLUITANT!

Davant les darreres declaracions públiques de dos destacats membres del govern Bustos (En Joan Manau i en Juan Carlos Sánchez) consistents en desqualificar de manera barroera persones i col·lectius que han mostrat la seva oposició a determinades actuacions municipals, entre elles la FAV, l’Entesa i la CUP,

1) Expressem el nostre suport a totes les persones actives en els diferents moviments associatius de la ciutat que han estat frívolament desqualificades pels membres de l’equip de govern i les encoratgem a seguir treballant honestament i dia a dia per la millora de les condicions de vida dels ciutadans.

2) Recordem que tant la CUP com l’Entesa, a diferència de certes “agrupacions locals” de partits estatals, són formacions polítiques plenament sobiranes, que prenen les seves decisions (coincidents o no) de manera totalment democràtica i assembleària, sense ingerències exteriors, posant pel davant els interessos ciutadans i explicant les seves argumentacions amb tota transparència. Potser si el PSOE funcionés així, hagués estalviat a la ciutat escàndols com el de la Caserna.

3) Constatem que en un moment en què fins i tot el PP espanyol sembla intentar desempallegar-se del llast de l’extrema dreta, el PSOE sabadellenc segueix funcionant sota els paràmetres d’un estil polític basat en l’autoritarisme, la desqualificació i fins i tot la criminalització de l’oposició: el tristament famós “estil Bustos”

4) Ens reafirmem en la nostra determinació de seguir treballant colze a colze amb el teixit social i els moviments populars de la ciutat per fer possible un canvi polític a Sabadell que, d’una banda, faci de la defensa de la justícia social, la integració i el patrimoni col·lectiu la principal prioritat i, d’altra banda, permeti a Sabadell desempallegar-se de l’autoritarisme “estil Bustos” i dels qui encara el practiquen.

Candidatura d’Unitat Popular de Sabadell

1 de juny de 2008