La CUP de Sabadell dóna suport a les mobilitzacions contra la repressió i les retallades

Tindran lloc a les 19:00 a la plaça Marcet i a les 19:30 davant del Mercat

Ahir dimecres sis persones, membres de diferents col·lectius polítics i populars de Sabadell, van ser detingudes en relació a la vaga general del passat 29 de març. En resposta, avui dijous 19 de juliol hi ha convocada una concentració a les 19:30 davant del Mercat Central per denunciar les polítiques repressives de CiU. La CUP dóna suport a aquesta convocatòria i anima a la seva militància i simpatitzants a assistir-hi.

Per altra banda, la CUP també encoratja als i les sabadellenques a participar de les protestes que s'organitzen aquests dies contra les noves retallades anunciades pel govern espanyol. En aquest sentit, també, avui mateix a partir de les 19:00 a la plaça Marcet tindrà lloc una manifestació convocada pel món sindical i d'altres organismes.

Sobre aquest nou paquet de retallades, la CUP opina que 'suposen una estocada més al minso estat del benestar, als drets de les persones treballadores i al simulacre de democràcia espanyola què teníem fins ara. Ens trobem en ple procés d’involució social, de pèrdua de drets i deriva política cap a l’autoritarisme'. Una dinàmica, aquesta, que els independentistes treballen per aturar mitjançant 'una resposta contundent i unitària'.