La CUP de Sabadell es felicita per l'èxit de la vaga a la ciutat

La CUP de Sabadell es felicita per l'èxit de la manifestació anticapitalista que ha aplegat milers de persones i que aquest matí ha sortit de l'Eix Macià i ha recorregut el centre de la ciutat. La marxa estava formada per diferents sectors en lluita i per persones i col·lectius provinent dels barris de la ciutat. Al marge dels sindicats majoritaris, greument desacreditats, un portaveu de la CUP ha destacat que 'avui Sabadell ha demostrat que hi ha una forma de lluitar que no claudica, no negocia i que continuarà mobilitzant-se contra les retallades'.

La CUP destaca que aquesta vaga general no s'ha convocat només contra la Reforma Laboral del PP, sinó també contra l'escalada en les mesures antisocials endegades pels governs autonòmics i estatals en el marc de la crisi capitalista.

La CUP, per altra banda, també ha volgut posar èmfasi en la reacció, desmesurada, de l'administració davant de la vaga. A la ciutat, per exemple, tres periodistes de Vilaweb han estat agredits pels Mossos d'Esquadra. La CUP s'ha volgut solidaritzar amb els contosionats de la ciutat i de la resta dels Països Catalans i amb aquelles persones que han vist retallat el seu dret a vaga i a manifestar-se. Així mateix, ha demanat la immediata posada en llibertat sense càrrecs dels nombrosos detinguts, sis dels quals a Sabadell.