La CUP denuncia l'estil clientelar i autoritari de la política municipal

Dissabte passat, a la festa anual de la Candidatura d'Unitat Popular (CUP) de Sabadell, Toni Muñoz, en nom de la formació va fer un repàs de la política local, mostrant-se especialment crític amb la manca de sensibilitat municipal vers el patrimoni i els recursos públics, l'urbanisme a la carta, la manca de polítiques d'igualació social i de construcció nacional i l'estil clientelar i autoritari de la política municipal.

Va encoratjar el conjunt dels col·lectius presents a intensificar les diferents lluites populars i a anar consolidant una xarxa social transformadora.

Per la seva banda, Àlex Maymó, regidor de la CUP a Molins de Rei, va remarcar el perfil de la CUP com a organització vinculada als moviments de base i compromesa amb la defensa real dels interessos populars, en contraposició a una classe política botiflera que només pensa en els interessos personals i de partit.

Una setantena de persones van participar en el sopar festiu que la Candidatura d'Unitat Popular de Sabadell va organitzar a la Sala Polivalent del Nord.

L'acte, que segons els organitzadors, vol anar-se consolidant com una trobada anual del conjunt de l'Esquerra Independentista sabadellenca i de les persones actives en diferents associacions i moviments, va incloure l'actuació del grup de música popular La Carxofa, la Ceba i en Victu Allioli.