La CUP denuncia que el Consell de Districte 1r és 'un desgavell'

La formació d'esquerres considera que els consells de districte funcionen malament i són de poca utilitat.

La CUP de Sabadell ha fet públic avui que el Consell del Districte Primer no assoleix 'els mínims exigibles' pel que fa a la bona gestió. La formació ja havia denunciat el caràcter opac i poc participatiu d'aquests organismes municipals, però ara ha constatat la poca cura de l'Ajuntament en els aspectes formals. Tal i com ha explicat en Toni Muñoz, representant independentista al Consell, 's'incompleixen de forma reiterada els acords de les convocatòries' ja que s'ajornen sense previ avís els Plens o fins i tot s'anul·len sense motius.

Amb tot, la CUP anuncia que farà pública una queixa al mateix Ple del Consell de Districte avui dilluns, i exigirà que s'esmeni el seu funcionament per tal d'agilitzar els tràmits, fer arribar les informacions a temps i permetre una millor fluïdesa de la informació entre l'Ajuntament i les entitats.

Alhora, Muñoz no ha volgut deixar passar l'oportunitat per recordar el plantejament de fons de la seva formació: 'La CUP ha reclamat i continuarà reclamant uns mecanismes de participació reals que girin al voltant de les necessitats i inquietuds de les entitats, col•lectius i persones dels barris. Mecanismes on els i les representants siguin escollits de forma directa i tinguin un accés real a participar del debat sobre els grans temes de la ciutat (participació, pressupostos, ordenances, habitatge, treball...)'.