La CUP exigeix a Smatsa que rescindeixi immediatament el contracte

Arran de les darreres informacions aparegudes sobre la corrupció en la concessió del contracte de residus així com l’anunci d’Smatsa de plantejar un ERO, la CUP reclama a Smatsa que rescindeixi immediatament el contracte.

Eugenio Díaz (Smatsa)

L’organització considera que les darreres informacions aparegudes sobre la peça 28 del Cas Mercuri, no deixen cap marge de dubte a què PSC i Smatsa conformaven un entramat mafiós que va servir perquè es concedís el contracte de residus de Sabadell a una empresa que no estava capacitada per dur-lo a terme a canvi de diners i favors.

La CUP afirma que com a conseqüència d’aquesta contractació fraudulenta, els ciutadans i ciutadanes de Sabadell no només han estat estafats econòmicament sinó que porten anys patint un servei lamentable degut a la incapacitat econòmica i organitzativa d’un grup empresarial que es dedica a lucrar-se a costa de la corrupció en comptes de a prestar els serveis pels que ha estat contractat, i tot això amb el beneplàcit i estreta col·laboració del PSC de Sabadell.

En aquest sentit, el portaveu de la CUP, Arnau Rojas recorda que «Smatsa és una empresa fantasma, un aparell mafiós amb l’objectiu enriquir-se a costa de l'erari públic, que a més de no tenir cap tipus de solvència econòmica, no té cap intenció real de prestar un servei adequat a la ciutat sinó només d’obtenir beneficis de manera fraudulenta, tal com demostren les darreres informacions de la peça 28 del Cas Mercuri».

Per altra banda, arran del darrer anunci de l’empresa de tirar endavant un ERO que afectaria a una cinquantena de treballadors, la CUP manifesta que «Sabadell no pot cedir ni un mil·límetre més al xantatge, amenaça i corrupció d’aquesta màfia, és hora de què hi hagi una mobilització forta i contundent fins que l’empresa no faci el que hauria d’haver fet des que va esclatar el cas Mercuri: rescindir de forma immediata el contracte i marxar per sempre de la nostra ciuta».
Alhora, la CUP mostra tot el suport al govern municipal i a la fermesa mostrada per aquest en anar fins al final en la fiscalització del contracte d’Smatsa i la denúncia de la corrupció.

Finalment, en paraules de Rojas, la CUP anuncia que «per culpa d’Smatsa, aquest serà un final de curs calent, ja que sortirem al carrer a defensar fins a l’últim lloc de treball a Smatsa. Per això fem una crida a la mobilització fins que no quedi ni un corrupte i perquè no hi hagi ni un sol acomiadament». Finalment, sentencia «els serveis públics han de ser per servir a la gent i no a les empreses corruptes».

«Smatsa és una empresa fantasma, un aparell mafiós amb l’objectiu enriquir-se a costa de l'erari públic»

«Sabadell no pot cedir ni un mil·límetre més al xantatge, amenaça i corrupció d’aquesta màfia, és hora de què hi hagi una mobilització forta i contundent fins que l’empresa no faci el que hauria d’haver fet des que va esclatar el cas Mercuri: rescindir de forma immediata el contracte».

«Sortirem al carrer a defensar fins a l’últim lloc de treball a Smatsa. Per això fem una crida a la mobilització fins que no quedi ni un corrupte i perquè no hi hagi ni un sol acomiadament».