Malbaratar en temps de crisi.

Fa un parell de dies llegíem en una de les planes de la premsa local que la ciutat disposaria d’una nova oficina per a l’estalvi energètic. A la plana següent, se’ns anunciava que enguany s’avançava l’encesa dels llums de Nadal i que augmentava la partida municipal adreçada a subvencionar aquesta despesa.

Davant aquests fets, des de la CUP:

a)Constatem el cinisme de les polítiques d’aparador reflectides en aquesta doble notícia. L’administració hauria de començar per predicar amb l’exemple de l’estalvi energètic abans d’obrir una nova oficina amb afany purament propagandístic.

b)Considerem que destinar 180.000€ de l’erari públic a l’enllumenat de Nadal suposa una despesa supèrflua, excessiva i poc coherent amb les necessitats d’austeritat que reclama l’actual crisi econòmica.

c)Considerem vergonyós, més encara en una situació on moltes famílies tenen dificultats per pagar les seves hipoteques i arribar a final de més, gastar 30 milions de les antigues pessetes en la promoció del consum irresponsable.