Solidaritat amb els i les estudiants en lluita.

La CUP condemna l'actuació dels mossos a la UAB i en responsabilitza a Joan Saura i al rector Lluís Ferrer
La Candidatura d'Unitat Popular condemna la càrrega indiscriminada dels Mossos d'Esquadra contra els estudiants que s'havien tancat a la Facultat de Filosofia i Lletres de la Universitat Autònoma de Barcelona per demanar la insubmissió d'aquesta universitat al Procés de Bolonya.

La CUP, creu que una vegada més el Sr. SAURA demostra al costat de qui està, i la seva tendència a utilitzar els Mossos com a cossos de repressió de la dissidència política del nostre país, tal i com demostra la seva actuació contra els estudiants de la UAB, per aquest motiu demanem la dimissió del Sr.Saura, com a màxim responsable de la Conselleria d’Interior.

Considerem també que el rector de la UAB és un dels principals responsables de l'entrada dels Mossos a la UAB, després de negar-se a parlar amb els estudiants, va decidir enviar la policia. La CUP demana que es depurin responsabilitats per aquests fets violents i mostra la solidaritat  amb els estudiants, la seva lluita contra el Procés de Bolonya, i a les mobilitzacions que hi ha convocades.