Un any de la consulta per la independència a Sabadell

Davant la realització de diversos actes de commemoració de la consulta per la independència que tingué lloc el 30 de maig de 2010 a Sabadell, des de la Candidatura d’Unitat Popular (CUP) de Sabadell volem felicitar la Plataforma per l’Autodeterminació de Sabadell (PAS).

En primer lloc, per mantenir activa l’organització d’actes en motiu d’aquesta efemèride un any després, i en segon lloc, per la ferma voluntat de tirar endavant processos d’autoorganització i participació per assolir la independència dels Països Catalans.

Des de la CUP ens afegim i fem nostra la proposta següent:

- “La Plataforma per l’Autodeterminació a Sabadell, PAS, ha sol·licitat a l’Ajuntament de la ciutat, com a part dels actes commemoratius del primer aniversari de la “Consulta sobre la independència de la nació catalana” a Sabadell, que el proper dia 30 de maig onegi, en ambdues façanes de l’edifici, la senyera estelada i es retiri la bandera espanyola.”

Des de la CUP Sabadell fem una crida a tots els sabadellencs i sabadellenques a participar activament en els actes de la PAS i a organitzar-se per fer de Sabadell la punta de llança del Vallès en la lluita per la independència dels Països Catalans.

Candidatura d'Unitat Popular de Sabadell

Sabadell, 25 de maig de 2011