Una mirada des de Veneçuela i els Països Catalans a la lluita per les sobiranies

Miren Etxezarreta, Isabel Vallet, Pasqualina Curcio i Míriam Ferrándiz debatran aquest dissabte sobre els límits de la lluita per la sobirania en el capitalisme del segle XXI.

El proper dissabte 3 de desembre a les sis de la tarda a la sala d’actes del Casal Pere Quart la Candidatura d’Unitat Popular, el col·lectiu internacionalista Ítaca i el Consolat General de la República Bolivariana de Veneçuela a Barcelona organitzen un debat xerrada per explorar els reptes i límits de la lluita per la sobirania en el capitalisme del segle XXI.

Aquesta xerrada debat s’emmarca en el cicle de xerrades que aquestes organitzacions estan realitzant per arreu dels Països Catalans aprofitant la visita de la brillant economista veneçolana Pasqualina Curcio que realitzarà actes, entre d’altres, poblacions com Berga o València.

Pel que fa a l’acte d’aquest dissabte, Miren Etxazarreta, economista i membre del Seminari d’Economia Crítica Taifa, realitzarà una perspectiva general de la sobirania en el capitalisme avui.

Pasqualina Curció, ens parlarà sobre la lluita per la Sobirania a Veneçuela.

Míriam Ferràndiz, membre de la Crida per Sabadell i regidora de participació en l'Ajuntament de Sabadell, parlarà sobre la construcció de la sobirania popular des dels municipis i posarà com a exemple la proposta de participació popular als barris que vol desplegar en l'àmbit municipal.

Finalment, Isabel Vallet, ex diputada de la CUP-CC parlarà sobre reptes i perspectives de la construcció de la sobirania des dels Països Catalans.