Us presentem en Xavi, la Míriam, l'Eva, en Carles i l'Oleguer

Sabadell participa amb 5 persones a les llistes de la 'CUP - Alternativa d'Esquerres' per a la circumscripció de Barcelona.Totes elles pot ser que ja les coneixeu, ja que estan molt vinculades als moviments populars i a la xarxa associativa de la ciutat.

Us n'ampliem la informació

Xavi Oca (22è a la llista)
Viu a Ca n'Oriac. Llicenciat en matemàtiques i professor de secundària. Inicià el seu compromís social a través de l'esplai, la cultura popular i les lluites veïnals i ecològiques. Militant independentista des del 1987, és autor de nombrosos articles i altres textos de caràcter marxista i independentista. Fou membre del Secretariat Nacional de l'Assemblea d'Unitat Popular i posteriorment de l'Assemblea Municipal de l'Esquerra Independentista entre 1995 i 2007. Regidor d'Entesa per Sabadell entre 1999 i 2003.
  Eva Pous (31a a la llista)
Del barri de Gràcia de Sabadell. Advocada de l'Il·lustre Col·legi de Sabadell. Membre del Casal Independentista i Popular Can Capablanca de Sabadell i de l'MPS (Moviment Popular de Sabadel). Membre de l'organització antirepressiva Alerta Solidària.
  Míriam Ferràndiz Saus (59a a la llista)
Del barri de l'Eixample de Sabadell. Membre de Justa Revolta (col·lectiu antisexista), militant d'Endavant-OSAN. Sociòloga, treballa com a informadora i dinamitzadora juvenil.
  Carles Belda (79è a la llista)
Músic i dinamitzador cultural. És de Sabadell, però viu a Zugarramurdi (Euskal Herria).

Oleguer Presas (83è a la llista)
Del barri del Centre. Llicenciat en economia. Membre del Seminari d'Economia Crítica Taifa. Soci del Casal Independentista Can Capablanca, del projecte Coop57 i de la Unió Excursionista de Sabadell. Ha estat futbolista professional.