VIè aniversari de Can Capablanca

Des de la CUP volem posar de manifest la importància d’aquesta entitat a la ciutat pel seu treball socio-cultural i llurs propostes alternatives. La seva empenta per donar idees i opcions reals d’alternatives d’oci, nodrint-les d’un discurs polític d’Esquerra Independentista.

La CUP davant aquesta efemèrida vol manifestar la seva satisfacció per aquest sisè any d’existència felicitant públicament els i les membres de Can Capablanca.

La implantació i l’assentament de Can Capablanca en activitats d’oci de la ciutat tan importants com la Comissió de Festes Populars, així com també la innnovació i assentament d’un acte de caràcter popular com és la Calçotada popular de la ciutat de Sabadell emmarcada dins els actes de celebració del seu aniversari on hi assiteixen centenars de persones de totes les edats, els actes commemoratius com el del 10 de setembre, la vigilia de la diada de Catalunya, entre d’altres activitats demostren un tarannà integrador i treballador en la societat sabadellenca.

Per tot plegat, la CUP de Sabadell volem primer felicitar el Casal independentista de Sabadell Can Capablanca i mostrar el nostre suport en les lluites municipals i d’emancipació nacional i de classe als Països Catalans. I segon animar a seguir treballant amb l’empenta que caracteritza els i les socies de Can Capablanca a tirar endavant el nou projecte tot esperant l’obertura d’un nou centre d’oci i activitats.